Klantenservice Manager (Open Sollicitatie) – Diverse locaties

Functie

Wij zijn voor onze opdrachtgevers regelmatig op zoek naar Klantenservice Managers/ Callcenter Managers. We komen graag vrijblijvend in contact met goede Klantenservice Managers die een volgende stap in hun loopbaan overwegen en zich willen oriënteren op de mogelijkheden in de markt. Als Manager van de Klantenservice ben je verantwoordelijk voor de gehele klantenservice-organisatie van onze opdrachtgever en geef je op een coachende en inspirerende wijze leiding. Je draagt zorg voor de verdere ontwikkeling en realisatie van de strategie en weet vanuit jouw visie verdere structuur aan te brengen en veranderingen pro-actief door te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de financiële resultaten, de planning en de overeenkomsten (SLA) van de klantenservice. Je hebt nauw contact met andere afdelingen binnen de organisatie en weet de belangen van de klantenservice hierbij op een daadkrachtige en energieke wijze uit te dragen.

Functie-eisen

Hbo of wo werk- en denkniveau Minimaal 5 jaar management ervaring binnen een groot Klantcontactcentrum Je hebt zowel commerciële als operationele werkervaring Goede kennis van callcenter¬systemen en –processen Ruime ervaring met verandertrajecten In het bezit van uitstekende management skills

Aanbod

Veel verantwoordelijkheid, ruimte tot creativiteit en prettige collega’s. Goed arbeidsvoorwaardenpakket.

Inlichtingen

Neem voor meer info contact op met Cindy Hempenius via 06 300 90 406 of cindy@juuni.nl

[cx_apply_button]