referenties

Nawid Said

Voormalig Teammanager Customer Care bij Quion

Na vier jaar bij Santander gewerkt te hebben, was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Vrij snel kwam ik in contact met Renate en het gesprek met haar was zeer prettig. Ze had vrij snel door wat voor type persoon ik ben en waar ik naar op zoek was. Nadat ik was voorgesteld bij Quion heb ik regelmatig contact gehad met Femke. Het contact was persoonlijk, informeel en zeer deskundig in het geven tips. Ze tonen veel interesse, waardoor je een band met ze krijgt en dat vond ik heel erg leuk! Ik wist dat zij iets voor mij zouden vinden en mede door de fijne gesprekken heb ik ervoor gekozen om via JUUNI een gepaste baan te vinden. Mijn vertrouwen in JUUNI is zeker beloond en heb dan ook een mooie baan bij Quion als teammanager Customer Care aan over gehouden. Ik zal JUUNI altijd aanbevelen, als een club lieve mensen, die uitstekend kunnen zorgen voor een perfecte match tussen een kandidaat en de werkgever. Good job!

Emiel van Essen

Voormalig Teamlead Personalized Contact bij ABN AMRO a.i.

Een paar jaar geleden kwam ik in contact met JUUNI. Na een kop koffie en kennismaking is het balletje gaan rollen en ben ik via JUUNI alweer meer dan een jaar als teammanager gedetacheerd bij ABN AMRO. Ik in eerste instantie geen groot fan van interim of detachering. Na jaren vaste contracten was dit voor mij nieuw terrein. In dienst bij een partij als JUUNI, die er echt voor je is, heb ik als heel positief ervaren en heeft mijn beeld van detachering veranderd. De samenwerking met Cindy is uitstekend, super persoonlijk. Als er iets is kan ik altijd bellen. JUUNI vindt het belangrijk dat een medewerker goed in zijn vel zit. Er wordt serieus met mij meegedacht en meegekeken naar de toekomst en dat geeft vertrouwen. Ik kan JUUNI dan ook van harte aanbevelen.

Manuel Toelen

Destijds werkzaam als Manager Customer Service bij Kamera Express

Ik ken JUUNI al heel lang, als kandidaat én als opdrachtgever. In 2012 heb ik Femke leren kennen, ze had toen geen passende vacature. In 2014 heeft JUUNI voor mij de werving en selectie gedaan en een uitstekende match gevonden. Prima dienstverlening, goed geluisterd naar wat nodig is o.b.v. competenties, vaardigheden en persoonlijkheid. Sindsdien houden we contact en polst ze me soms met een vacature. Een paar maanden geleden belde ze mij met een baan die de perfecte combinatie bleek tussen mijn passie en professionele capaciteiten; mijn droombaan als Manager Customer Service bij Kamera Express.
Femke zorgt voor een persoonlijke noot en investeert in het onderhouden van de relatie. Ze denkt mee met haar kandidaten en toetst kritisch hoe een organisatie en een baan bij je past. JUUNI onderscheidt zich omdat ze echt goed kijken naar persoonlijkheid bij het maken van de match.

Hanneke Verwoest

Interim Manager

Werken met JUUNI gaat op een hele persoonlijke, informele en prettige manier. Van mijn eerste kennismaking(sborrel) met Renate tot de regelmatige gesprekken met Femke tijdens mijn plaatsing bij Landal. De briefing die ik kreeg over de opdracht sloot naadloos aan op hetgeen de klant mij later ook in de gesprekken vertelde. Daarmee mij als Interimmer niet alleen goed voorbereidend op de opdracht, maar ook zorgen dat er sprake is van een goede match tussen wat de opdrachtgever zoekt en wat ik kan bieden. Verder heb ik mogen ervaren dat ze altijd bereikbaar zijn om op een professionele manier én met een goede dosis humor mee te denken. Kortom: voor mij is het een groot plezier geweest om via Juuni een opdracht te mogen uitvoeren!

Daniel Stegeman

Voormalig Manager Klantenservice bij Triodosbank

Wij zochten een interim teamleider voor onze klantenserviceafdeling. Daarin zijn we niet de makkelijkste opdrachtgever, want wij zoeken mensen met de juiste competenties, én die onze missie begrijpen en naleven. JUUNI heeft daar goed op ingespeeld. De recruiter was aanwezig bij de gesprekken met de kandidaten, zodat ze een goed beeld kreeg van onze wensen en eisen. Nadat er vier kandidaten waren afgewezen, belde JUUNI dat ze een heel geschikt persoon hadden gevonden. Dat bleek inderdaad de juiste match. JUUNI heeft overtroffen wat ze beloofd heeft: deze kandidaat heeft uitstekend werk geleverd.

Foppe Bruinsma

(Voormalig) Interim Contactcentermanager bij Livewords

Ivm een overname, was ik op zoek naar ander werk. Ik overwoog de stap naar interim management, maar was nog niet zo ver dat ik zzp'er wilde worden. JUUNI kende ik al een tijdje en ik had een goede klik. Toen ik weer contact zocht, kwamen ze heel snel met een interessante tijdelijke opdracht. Na slechts één gesprek bij Livewords, was het binnen een week rond. Tijdens de opdracht hebben we regelmatig contact gehad en was Femke een sparringpartner die goede adviezen gaf. De communicatie was open en eerlijk, daar werd ik wel blij van. Vanuit JUUNI was alles netjes geregeld, ook financieel. Inmiddels ben ik aan het afronden en heb ik een vaste baan gevonden. Deze tijdelijke opdracht was voor mij een bijzondere en leerzame ervaring.

Benjamin Braun

Interim Manager Sourcing & Customer Service

Vanwege een aanbeveling uit mijn netwerk, ben ik in contact gekomen met JUUNI. Wat me me opviel was de relaxte manier van werken, het snel schakelen en het écht doorvragen op wat ik als mijn volgende stap zag en waarom. Ook heel prettig dat er tijd werd genomen om mij als persoon te leren kennen, los van mijn werk.
Femke was duidelijk wat ik kon verwachten: als er een passende interim opdracht is, nemen we contact met je op. En zo ging het ook. Na vijf maanden belde ze me en had ze een geweldige klus voor me. Binnen een paar dagen was het voor elkaar en zit ik nu op een plek die ik wel als droombaan durf te betitelen.

JUUNI heeft een heel groot netwerk, de samenwerking is goed, relaxed en ze handelen met de wens van de kandidaat voorop. JUUNI zijn de ogen en oren naar de markt en introduceert mij bij interessante opdrachtgevers. Iedereen die binnen klantcontact een opdracht zoekt, of een baan, raad ik aan om bij JUUNI aan te kloppen.

Maurice Devilee

Hoofd Ledenservice bij De Goede Doelen Loterijen

Wanneer je met JUUNI in gesprek gaat, dan wordt er echt doorgevraagd en mee gedacht. Door de vragen die ze stellen, word je aan het denken gezet en wordt steeds scherper waar je nu echt naar op zoek bent. Je wordt gedwongen om daar goed over na te denken en dat is heel waardevol. Wat me is opgevallen is dat JUUNI écht naar jouw belang kijkt en niet te beroerd is om te adviseren iets niet te doen, ook al is dat commercieel de minder interessante optie voor hen zelf. Dit zorgt ervoor dat je ze de volgende keer weer zult bellen. Ze investeren in een lange termijn relatie. De recruiters van JUUNI noemen zichzelf "attitude hunters" en dat raakt precies de kern.

Sytse Terpstra

Directeur bij Jurjen de Vries

Renate is toegankelijk, betrokken, resultaatgericht, authentiek en no nonsense. De samenwerking is goed en als zij iemand voorstelt, dan heb ik vertrouwen in haar. Ik heb eerder met bureaus samengewerkt en dan was ik nogal eens wat argwanend. Bij Renate heb ik dat helemaal niet, zij is betrouwbaar, open in haar communicatie, efficient en resultaatgericht. Bij mij heeft zij de gunfactor. Renate heeft voor ons een softwaretester, een ontwikkelaar en een business consultant gevonden.

Chantal van der Luit

HR adviseur bij Toolstation

Toen wij op zoek waren naar een Manager Klantenservice, was ik net gestart bij Toolstation. Renate schakelde vooral met de toenmalige hiring manager en voor mij was het fijn dat ik dit uit handen kon geven. Het contact met Renate was prima en liep soepel. Ze begreep goed wat we zochten en het was fijn om te werken met een partij die veel ervaring heeft in klantenservice en die snel enkele geschikte kandidaten kon voorstellen waar we uit konden kiezen.

Amresh Raghoenath

Manager Operations - Klantcontactcenter bij Quion

We zochten op korte termijn mensen met zowel callcenterervaring als hypotheekkennis. Een combinatie waar je niet zomaar tegenaan loopt. Via via kwam ik terecht bij JUUNI. Ondanks het lastige profiel kwamen ze snel met goede kandidaten. Het contact was prettig en ik vind het goed dat ze na plaatsing ook nog aandacht hebben voor ‘hun’ mensen. Als ik weer mensen nodig heb met specialistische kennis, schakel ik ze zeker in.

Kay Dieke

Manager tevreden klanten bij Coolblue

Femke belde mij dit voorjaar of ik interesse had in een andere baan. In eerste instantie zei ik nee, totdat ik hoorde dat het bij Coolblue was. Toen zei ik meteen ja! JUUNI heeft mij voorgedragen en afgelopen 1 september ben ik begonnen. De benadering van Femke is heel persoonlijk, inspirerend en aanstekelijk. Een benadering die past bij de no nonsense-cultuur van dit bedrijf. JUUNI is nu ook aan het zoeken naar nieuwe collega’s voor ons. Ik vind dat ze daar heel veel werk van maakt. Femke kan soms wat chaotisch overkomen, maar ze weet tot nu toe wel steeds de juiste matches te maken. De cv moet goed zijn maar bij Coolblue is de culture-fit minstens zo belangrijk. Dat is aan Femke wel toe te vertrouwen.

Miryam Siegers

Interim manager

Toen Femke mij bemiddelde naar een andere baan, merkte ik dat zij echt wil weten wie je bent en waar je kracht en drijfveren liggen. Daarom heb ik vervolgens JUUNI meerdere keren gevraagd om mij te helpen met het invullen van zowel vaste als interimrollen in mijn team. Elke keer verrassen ze me met kandidaten die goed passen, zowel qua competenties als fit met het team én het bedrijf. De “attitude hunters” van JUUNI zijn bouwers en verbinders die snel schakelen. Ze verdiepen zich in de vacature en het bedrijf, denken mee en geven advies. Bij JUUNI denken ze niet in profielen, maar in mensen. In het grote bos van werving- en selectiebureaus is dat echt hun onderscheidende vermogen.

Mark Marcelis

voormalig manager T-Mobile customer care & sales bij T-Mobile

Ik kwam in contact met JUUNI, omdat ze mij benaderden voor een functie. Ik zit prima op mijn plek bij T-Mobile, maar ik was wel op zoek naar teammanagers en trainers. Na een paar gesprekken was voor hen duidelijk waar we naar op zoek waren. Sommige andere bureaus sturen alleen wat cv’s of plukken kandidaten van LinkedIn. JUUNI doet dat anders. Ze kijken heel goed naar de cultuur van de organisatie en of dat past bij het karakter van de kandidaat. Ze selecteren vaak mensen uit hun eigen netwerk. Daarbij gaan ze heel open en eerlijk te werk. En ook nadat iemand is geplaatst, houden ze vinger aan de pols. Dat bevalt me erg goed. Ik ben blij met JUUNI!

Jacqueline Beemster

Voormalig Manager customer office bij Renewi

JUUNI vult het ‘gat’ tussen functieomschrijving en cv, omdat zij precies begrijpen wat er nodig is. De recruiters investeren veel tijd in het vinden van de juiste kandidaat en verdiepen zich in de vacature, de organisatie en de opdrachtgever. Ze weten daardoor wat een kandidaat écht moet kunnen om zijn/haar rol goed uit te voeren. Ook kijken ze verder dan het cv en kunnen ze kandidaten goed lezen. Door JUUNI heb ik mensen aangenomen die ik normaliter niet eens zou hebben uitgenodigd. De vacatures waren echt niet makkelijk, maar het is gelukt! Ze geven eerlijk aan wat er mogelijk is. Zo weet je van tevoren wat je van ze kunt verwachten. En alles is bespreekbaar! Ze zijn goed benaderbaar, flexibel en vlot.

Ditte Vellema

manager bij Webhelp Nederland

Ditte Vellema is Cliënt Director bij Webhelp Nederland. Via JUUNI werkt inmiddels een heel team managers bij Webhelp. “JUUNI onderscheidt zich doordat zij door een andere bril kijken naar het werven van mensen. Zij kijken niet alleen naar wat er op een CV staat, maar vooral naar de persoon zelf, naar waar iemands talenten liggen, wat hij kan en wat hij leuk vindt. Soms is het een gevoelskwestie wat voor type persoon je nodig hebt om een team aan te vullen. Ik kan dat overlaten aan Femke en Renate, ze begrijpen precies wat ik bedoel.

Irene van Lent

Manager Capaciteitsmanagement (WFM) bij ABN AMRO

JUUNI heeft met een enorme gedrevenheid en resultaatgerichtheid een bijzonder lastige workforcemanagement vacature van capaciteitsmanager prima ingevuld. In mijn optiek hebben zij dit bereikt door echt te luisteren naar de klant (mij) en hierin veel verder te gaan dan “wat is de benodigde bagage en hoe ziet de functie eruit”. Vooral in de vraag “wat voor persoonlijkheidskenmerken zoek je?” heeft Femke echt geïnvesteerd. Ik zou JUUNI voor een volgende recruitment-opdracht zonder twijfel weer vragen.

Gemma Jansen

Business Projectmanager bij Buma Stemra

Als vereniging zijn wij anders dan andere bedrijven en niet iedereen past in onze bedrijfscultuur. Wij hebben dan ook lang gezocht naar iemand met bepaalde specifieke vaardigheden en persoonskenmerken. Femke heeft voor ons uiteindelijk de juiste persoon gevonden. Ze begreep onze behoefte en heeft twee kandidaten voorgesteld die beiden in aanmerking kwamen, een 100% score dus! Het prettige van het werken met JUUNI is dat ze geen ‘cv-schuivers’ zijn. Renate en Femke zijn heel doortastend in hun gesprekken en ze durven echt door te vragen tot de kern. Bovendien tonen ze oprecht interesse in de persoon die ze voor zich hebben. Natuurlijk gaat het om skills, maar zeker ook om de persoon zelf. JUUNI begrijpt dat.

Olger Kistemaker

Chief Customer Officer bij BCC

Tientallen gesprekken hebben we gevoerd met kandidaten voor de functie van klantenservicemanager. Maar de juiste kandidaat zat er steeds niet tussen. Via HR kwamen we in contact met JUUNI. Het contact met Femke was prettig, informeel en laagdrempelig. Vanwege haar focus op harde én zachte skills vond ze het type dat we zochten: iemand met veel ervaring én die voor rust zorgt op de afdeling, want die is namelijk aan flinke veranderingen onderhevig.

Alies Oplaat

Interim manager klantenservice

Ditzo was al een tijdje op zoek naar een teammanager. Via de reguliere weg kregen we niet de juiste reacties. Toen heb ik JUUNI geïntroduceerd. Ik ken Renate al acht jaar persoonlijk en ik weet wat ik aan haar heb. Ze stuurde me al snel een paar cv’s en daar zat meteen de goede match tussen. Ik vond het fijn dat ze maar twee cv’s stuurde, zodat ik niet zelf die selectie hoefde te maken. Dat scheelt een hoop tijd en moeite en je zit snel om tafel met iemand waarvan je weet dat hij goed is en past in de organisatie. Ik was heel blij dat we eindelijk de juiste persoon hadden gevonden!

Julian Dolina

Leadgenerator bij Verint

Hoewel ik niet op zoek was naar een andere baan, ben ik toch ingegaan op de uitnodiging van JUUNI om eens te praten. Zij hadden mij gevonden via Linkedin en hadden mogelijk ‘iets interessants’ voor me. Het voelde aan als een gesprek tussen twee vrienden, heel open en gezellig. De baan die ze voor me hadden, is uiteindelijk ingetrokken door het bedrijf, maar na een tijdje kwam Wilma met de functie bij Verint die ik sinds december 2016 vervul. Deze baan is nóg leuker dan wat ik ervan verwachtte: ik kan flink aan mijn toekomst bouwen en zo’n Amerikaans bedrijf is lekker snel, daar hou ik van. Eerder ben ik ook wel benaderd door bureaus, maar dan kwamen ze met een functie die helemaal niet bij me paste. Bij JUUNI maken ze die match wel!

Lennart Poldervaart

Manager customer service bij NRC Media

Een oud-collega vertelde mij enthousiast over haar fijne contact met JUUNI. Toen er in mijn team een vacature Teamleider Service ontstond, heb ik JUUNI gevraagd om met ons mee te zoeken. De samenwerking met Pieter is prettig. Hij is goed bereikbaar en wanneer niet, dan belt hij altijd snel terug. Als ik een opdracht bij hem neerleg dan gaat hij er ook écht voor en hij houdt mij regelmatig op de hoogte! Pieter weet inmiddels goed wat er past bij NRC en het team, daarom kan hij mij goed adviseren welke kandidaten passen. Ik merk ook dat ik goede gesprekken heb met kandidaten die via JUUNI bij ons terechtkomen. Door JUUNI’s focus en netwerk in klantcontact, liggen er al snel goede profielen. Alles bij elkaar scheelt dat tijd. Ik kan JUUNI zeker aanbevelen!

Peter Revers

Capaciteitsmanager bij ABN AMRO

Vanaf het eerste contact heeft Femke mij zeer positief verrast. In het hele proces weet ze op het juiste moment de zaken scherp te houden. Ze is enorm betrokken en resultaatgericht, maar op een hele prettige wijze.
Femke heeft mij aan een prachtige baan geholpen. Ik zal met veel plezier Femke aanbevelen. Zij houdt écht van mensen en zal er altijd voor zorgen dat kandidaat en werkgever een perfecte match zijn.

Kitty Vermeer

Manager Sales & Marketing bij Quality Contacts

Tijdens de viering van ons 10-jarig jubileum vertelde ik Femke dat we bezig waren met een sollicitatieprocedure voor een fieldmarketing manager. Zij stuurde mij de week daarop een cv van een kandidaat. Het bleek 100% conversie!

Femke is heel transparant. Ze benoemde ook de mogelijke aandachtspunten van de kandidaat, zodat ik daar op kon doorvragen. Toen de proeftijd voorbij was, zijn we met z’n drieën gaan lunchen om te evalueren. Ook aan de nazorg wordt gedacht, wat ik een groot pluspunt vind. Ons verloop is gelukkig niet zo groot, maar ik zou JUUNI de volgende keer zeker weer benaderen.