Medewerker Customer Service – Omgeving Utrecht

Introductie

Ben jij de nieuwe Medewerker Customer Service (Key Accounts) voor onze opdrachtgever?

Organisatie

Gaat jouw hart sneller kloppen van customer service in de B2B en dienstverlenende sector? Vind jij het een uitdaging grote klanten perfect te servicen? En wil je niet alleen processen en procedures uitvoeren, maar ze zelf ook kritisch bekijken en optimaliseren? Onze opdrachtgever is per direct op zoek naar een klantgerichte Medewerker Customer Service voor 40 uur in regio Utrecht!

Functie

Als Medewerker Customer Service heb je het operationele beheer over de grotere, branch overschrijdende klanten. Jij bent de schakel tussen enerzijds de klant en anderzijds de interne medewerkers die betrokken zijn bij de klant en de dienstverlening, zoals de Planners, Finance en Accountmanagers. Permanent schakel je binnen een breed en afwisselend pakket taken. Operationeel zorg je voor o.a. het invoeren, aanpassen en archiveren van contracten, de intake van meldingen, verzoeken en eventuele klachten, en het in gang zetten én bewaken van vervolgacties. Voor zowel klant als eigen medewerkers ben je een centrale vraagbaak. Klantcontact staat centraal, zowel inbound als outbound. Frequent communiceer je met ‘jouw’ klanten over offertes, contracten, mutaties en opdrachten. Klantzorg en managen van de klantverwachting zijn je op het lijf geschreven. Een belangrijk aspect in de functie vormt proces & organisatie: kritisch analyseren van de procedures, komen met ideeën en voorstellen op kwaliteit, efficiency, zorgen voor vastlegging en bewaking op compliance. Al met al een verantwoordelijke en uitdagende functie, waarin je niet alleen ‘uitvoert’, maar ook kritisch kijkt, verbetert en anderen meeneemt naar perfecte klantzorg!

Functie-eisen

Afgeronde hbo-opleiding (facilitair, commercieel) of hbo werk- en denkniveau op basis van relevante ervaring; 1 – 3 jaar ervaring in een servicegerichte functie; Moeiteloos werken met Word, Excel en Outlook Goede kennis van ERP-systemen (Navision) is een grote pre Goede beheersing Nederlandse taal, Engels is een pre Selfstarter met initiatief en daadkracht;

Aanbod

Een hele uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie in een organisatie die groeiende is; Veel contact met facilitaire professionals van grote klant Prettige en collegiale sfeer Een telefoon en laptop van de zaak en marktconform salar Mogelijkheden voor vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling; Loopbaanperspectief in bijvoorbeeld commerciële richting; 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en een uitstekende pensioenregeling).

Inlichtingen

Renate de Groot +31(0)620074925

Sollicitatie

Renate de Groot +31(0)620074925

[cx_apply_button]