Introductie
Voor de afdeling Recruitment van onze opdrachtgever 2Contact, zijn wij op zoek een online recruitment marketeer die de rol zal krijgen van Manager Recruitment. Deze functie bestaat uit een mix van Recruitment, Arbeidsmarktcommunicatie en Online Marketing. Ervaring met, en kennis van Digital Recruitment en Employer Branding is een must. Leidinggevende ervaring is mooi meegenomen, echter de functie is juist een interessante volgende stap voor een online recruitment marketeer met ambitie.
Organisatie
2Contact is één van de grootste en naar eigen zeggen zeker het leukste klantcontact center van Nederland, gevestigd in Haarlem, Amsterdam-Sloterdijk, ‘s-Hertogenbosch en Nijmegen. Klantcontact is hun passie. Van een telefonisch verkoopgesprek tot een service call, bij 2Contact gaat het bloed gaat sneller stromen als de beste resultaten in klantcontact worden behaald. Dit doen zij met ontzettend gedreven, enthousiaste en leergierige medewerkers. Zij doen dit voor grote opdrachtgevers als KPN, Vodafone Ziggo, XS4ALL, DPG Media en andere opdrachtgevers. 2Contact is een commerciële organisatie met een goede reputatie op de markt. Zij staan voor professioneel klantcontact, resultaten behalen en “afspraak is afspraak”. Wij kennen 2Contact als een fijne mensgerichte organisatie die ruimte geeft aan ondernemende mensen om te groeien.
Functie
In deze functie ben jij eindverantwoordelijk voor de afdeling Recruitment over alle vestigingen heen. Samen met jouw team ben jij verantwoordelijk voor de wekelijkse high volume instroom van nieuwe medewerkers voor onze Contact Centers in Haarlem, Amsterdam-Sloterdijk, ‘s-Hertogenbosch en Nijmegen. Je weet precies hoe Recruitment en onboarding processen werken en hebt relevante ervaring (lees: bent expert) met online marketing binnen Recruitment. Jij stuurt de Teamleider recruitment en de Recruitment marketeer aan en bent hun coach Je voert functioneringsgesprekken en doet er alles aan om een goede samenwerking te realiseren. De Recruitment Marketeer is verantwoordelijk voor het (mede) bedenken en uitvoeren van online marketing campagnes. Hier valt ook de interne communicatie onder ten behoeve van onze employer branding. De Teamleider Recruiters is als meewerkend voorman – vrouw, samen met de 6 recruiters, verantwoordelijk voor het hele proces rondom het nabellen, inplannen en administratie van sollicitanten. Samen met jouw team zet jij de uitdagingen op de arbeidsmarkt om in kansen. Je rapporteert aan de Manager Operations die verantwoordelijk is voor de vestiging Den Bosch. Je analyseert de resultaten van de acties en presenteert verbeter- en innovatieplannen. Je hebt nauw contact met de verantwoordelijke personen op de werkvloer en werkt met ze samen om de overgang van het sollicitatieproces naar de werkvloer naadloos te laten verlopen.
Functie-eisen
Je hebt ervaring in recruitment marketing, doelgroepenbenadering, searchen en employer branding in de high volume recruitment markt. Je hebt kennis van – en aantoonbare ervaring met – digitale campagnes en processen, SEO, SEA, google adwords, google analytics, social media etc. Je hebt de competenties en ambitie om leiding te geven. Met jouw persoonlijkheid weet je mensen mee te krijgen en te overtuigen. Ook kun je je goed inleven in anderen en bouw je makkelijk een (intern) netwerk op. Je onderneemt snel actie, bent creatief en doortastend, stelt prioriteiten en weet overzicht te bewaren. Je gaat zelflerend te werk; maakt systemen en software makkelijk eigen. Daarnaast beschik je over: HBO werk-/ denk niveau Ervaring met WordPress of een vergelijkbaar CMS systeem Ervaring in het werken met een ATS is een pre Ervaring met online recruitment marketing is een must Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal zowel spreken als schrijven Creativiteit gecombineerd met een hands on mentaliteit Flexibele instelling waarbij je moeiteloos switcht tussen diverse scenario’s Je bent resultaatgericht en hebt tegelijkertijd oog voor het menselijke aspect. Je stelt de oplossing altijd centraal; Stressbestendig; Project management skills; Gezelligheid en humor. Je werkt op kantoor in Haarlem of Den Bosch en bent bereid om één dag in de week op een andere vestiging te werken. Fulltime beschikbaarheid heeft de voorkeur, deels thuiswerken of part-time werken is bespreekbaar, mits je flexibel en bereikbaar bent indien nodig.
Aanbod
een mooie functie waarin je nog mag groeien coaching van je vestigingsmanager de uitdaging om de afdeling, samen met het team verder te professionaliseren en vorm te geven verdere doorgroeimogelijkheden binnen 2Contact, een organisatie waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen Een branche conform salaris, inschaling afhankelijk van kennis en ervaring 26 vakantiedagen Pensioenregeling Laptop van de zaak Telefonie- en internetvergoeding Reiskostenvergoeding Winstdelingsregeling Een informele werksfeer waar ruimte is voor plezier Veel flexibiliteit om je eigen uren in te delen en/of thuis te werken Ruimte voor nieuwe ideeën en plannen (graag zelfs!)
Inlichtingen
Contactpersoon voor deze vacature is Femke van Bemmelen, bereikbaar via femke@juuni.nl en/of 06 51190163 Heb je interesse in deze functie, wil je meer weten? Stuur dan je cv en een korte motivatie. Ik kan je dan verdere achtergrondinformatie sturen en vervolgens plannen we een gesprek in. Dat kan bij ons op kantoor in Voorburg of online. Praktische informatie: de kantoren van 2Contact zijn “coronaproof” ingericht. Een mondkapje is niet verplicht, zolang er in het contact anderhalve meter kan worden aangehouden. Zeker in je inwerkperiode, is het belangrijk dat je veel op kantoor bent, minimaal 3 dagen in de week.
Sollicitatie
Femke van Bemmelen
[cx_apply_button]