veelgestelde vragen aan JUUNI
V “Bemiddelen jullie alleen in functies zoals klantenservice manager, teammanager klantenservice, manager telesales, channelmanager etc? Dus als het iets te maken heeft met klantcontact?”
A “Onze kracht zit in ons netwerk, het meedenken met onze opdrachtgevers en “executive search” / headhunting. 90% van wat we doen heeft “iets” te maken met klantcontact. Is er een vacature in een ander werkveld? Dan nemen we die alleen aan als we verwachten die goed in te kunnen vullen.
Twijfel je of wij de juiste partij voor je zijn? Neem contact met ons op en kunnen je adviseren. Soms verwijzen we door naar andere gespecialiseerde bureaus of hebben we toevallig net het juiste netwerk om je wel te kunnen te helpen met je vacature of (interim)vraagstuk”
V “Waar komt de naam “JUUNI” vandaan?”
A “We waren aan het brainstormen over een nieuwe naam en toen kwamen we op “juni” de maand waarin Renate en Femke allebei jarig zijn. Juni doet denken aan de bloeiende zomermaand, aan “jij” en “uniek”. De extra U maakt het een tikkeltje anders en zorgt dat je ons online kunt vinden. De toevoeging “attitude hunters” zegt wat we doen en maakt onze naam compleet”
contact met Femke?
“Are you productive or just being busy?”