succesvolle Customer Journey Mapping workshop krijgt een vervolg
JUUNI organiseerde in samenwerking met Bureau Klantcontact tot twee maal toe een workshop Customer Journey Mapping. Het was een leuke, interactieve middag die goed werd gewaardeerd door de deelnemers.
Enkele reacties van deelnemers:
Jettie Homma, NS “Goede interactieve, practische workshop op top lokatie!”
Sander Kouwenhoven, BCC “Customer Journey, een begrip dat je tegenwoordig overal tegenkomt. Modegril?
Ik denk zelf van niet. Eindelijk gaan we inzien dat vanzelfsprekendheid niet meer vanzelfsprekend is. We moeten ons door de klant laten leiden, luisteren naar wat hij/zij wil en daar op acteren. Natuurlijk wil je wel dan goed voor de dag komen en weten waar de klant blij van zal worden.
Op vakantie gebruik je toch ook een reisgids? Customer Journey mapping is zo’n tool om de reisgids te maken.
Maar hoe ga je aan de slag? Dat was mijn vraag bij het begin van de workshop. Na wat theorie en praktijk in kleine groepjes, is het mij goed duidelijk gemaakt. Een goede en simpele tool die ontzettend leuk is om de Customer Journey in kaart te brengen. Ik kan nu door deze goede en gezellige workshop lekker aan de slag gaan. Daar worden mijn klanten straks blij van!”
Manuel Ransdorp, Van Almeyde“De workshop was prima voorbereid en verliep soepel. De locatie en de voorzieningen waren top. De consultants waren enthousiast en zorgden voor een prettige, open en persoonlijke sfeer. Aan het einde van de workshop bestond bij alle aanwezigen een voldoende beeld over de mogelijkheden, het nut en de werking van Customer Experience en Customer Journey management.”
Kitty Vermeer, Quality Contacts “Interactieve workshop die inspireert en prikkelt. Goed om stil te staan bij de klantbeleving en ervaringen/uitdagingen te delen met andere branchegenoten/organisaties.”
Jan van Dam, CAK “zeer leuke en leerzame customer journey mapping workshop om je klantcontacten te analyseren en de lering toe te passen in je eigen processen”
Cindy Hempenius, De Haan Advocaten & Notarissen “Inspirerende praktische no nonsense workshop gegeven vanuit een oprecht enthousiasme met veel ervaring en kennis van zaken. Opgedane inzichten heb ik direct kunnen toepassen en daarmee een verandering teweeg gebracht in mijn wijze van werken.
De workshop an sich was gericht op de doelgroep die nog niet veel met CX heeft gewerkt. De ervarenheid binnen de groep maakte dat we op een ander niveau konden discussiëren, aan een half woord genoeg hadden en inzichten + verschillende praktijkervaringen konden delen. Het bijpraten en netwerken was een mooi bijkomend voordeel”
blogs
JUUNI what’s new
Per 2024 is JUUNI verder zonder Renate de Groot
Effectief online solliciteren
Online solliciteren. Hoe zorg je dat de recruiter voor jou kiest?
JUUNI viert 5 jarig bestaan!
Feest! JUUNI viert haar 5e verjaardag